One-Hunnit Followers Giveaway!

Well that was fast. Y'all are forreal the best. FORREAL.


You know you're curious about what songs are on that cd. Enter below! (twss) Since I ALWAYS pay for my music/books/etc, I'm also including an iTunes giftcard so you can properly purchase your faves. Support artists!

Get yourself some new running tunes for this gorgeous weather before it gets hot as balls outside. Oh, you live somewhere where it's pleasant year round? Isn't that nice for you.

Comments

  1. Baby Got Back by Sir Mix-A-Lot . . . you can do sidebends or situps, but please don't lose that butt . . .

    ReplyDelete
  2. Anything and EVERYTHING Backstreet Boys! I just started running again, 30lbs heavier than pre-baby...and boy oh boy how music would help.

    ReplyDelete
  3. Vanilla Ice - Ice Ice baby. Yeah I never took the time to learn another song after that. I mean what is the point?? That song ROCKS!! Ha, I am sure I know other embarrassing songs, but that is the first one that popped into this fabulous head. ;)

    ReplyDelete
  4. Shoop by Salt n Pepa, baby! My HS BFF used to sing it on the bus during church beach trips. Klassy.

    ReplyDelete
  5. Ooooohhhhh I wanna win soooo beeeeaaaaaaddddd!!!!

    ReplyDelete
  6. I want you (chicka cherry cola)...you know you know it too homeslice :)

    ReplyDelete
  7. colt 45 by afro man hahahaha that song used to be so cool in high school

    ReplyDelete
  8. Thanks so much for doing this!

    ReplyDelete
  9. I hope I win....I really want you to make me a cd! P.s. have you heard any of the parody harry potter songs by steve goody?(not for working out- just fun)

    ReplyDelete
  10. It ain't no Fuuuuunnnnnn if the homies can't haavveee NONE!

    ReplyDelete
  11. Anything by NSYNC...seriously...even their European breakout CD...and every single...it's bad...

    ReplyDelete
  12. This is my stupid human trick, I know all the words to most songs I've heard. My husband is always amazed that I can hear a song once and know almost all the words!

    ReplyDelete
  13. It's effin' cold right now, so i'm ready to complain about it being too hot outside.

    ReplyDelete
  14. Oh..and basically the entire Wham! library..commited to memory!

    ReplyDelete
  15. Congrats on 100! Woot, woot! With your emails it's almost like you have 2 blogs....sweet.

    ReplyDelete
  16. Anything by Spice Girls... But I mean, I HAD to know the lyrics since I was in The Spice Girls Club... And, in case you were wondering, I was Baby Spice ;-)

    ReplyDelete
  17. Ok, I don't know ALL the words, but I know the Run DMC rap part in Jagged Edge's "Let's get married". I feel like that's equally as impressive [and embarrassing for my hubs and kids] as a whole song.

    ReplyDelete
  18. We are hoping for some heat around here...it has been snowing here--in MAY!! UGH! Have a good one! Thanks for the giveaway!

    ReplyDelete
  19. Ummm I just wanna hear the mix CD!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts